Úvod Koncept Prakticky Pravidla Skupiny Svět Registrace Galerie Kontakt
Dragon Age: Tirashan

Koncept

V bodech

Tirashan je LARP:

- putovní (celkem cca 40km)

- víkendový (od Pá 24.8. cca 19:00 do Ne 26.8. cca 2:00)

- družinový (dle zájmu 2-4 skupiny, každá o cca 4-8 lidech)

- fyzicky i psychicky náročný (pochod, boj, pronásledování, napětí a stres, málo spánku)

- s minimalistickými pravidly (dovednosti pouze k dokreslení postavy, každý max. 3, vše řešeno spec. efekty a RP, co nejvíce atmosfericky)

- s minimalistickou výpravou (pouze cca 10-15 lokací cestou celkem, 2 hlavní odpočinkové lokace, dále pouze využití přírodních útvarů a orientačních bodů)

- zaměřený na prožitek, postavu a osobní příběh (nečekejte světoborné úkazy a události, ač nejsou vyloučeny)

Podrobněji

Důraz bude kladen na zvládání nepohodlí a fyzické námahy v kontextu vypjatých situací, paranoiu nočního lesa a mentální dopad rozhodování a jednání ve chvílích, kdy je nějakým způsobem v sázce opravdu hodně (toto téma bude zpracované z různých úhlů pohledu, podle skupiny).

Atmosféra hry bude spíše temná a drsná, ale nebude chybět prostor pro humor a odreagování.

Nečekejte rozsáhlá propracovaná pravidla, bereme je spíš jako nutné zlo. Zkuste si psát postavu tak, abyste toho co nejvíce zvládli skutečnými dovednostmi a hraním. Pravidla pouze doplní a dokreslí to, co reálně zahrát nejde.

Hra je rozdělena do dvou “akčních” bloků - cca 16h a 9h - během kterých se pochoduje, prchá, bojuje, pátrá, zkoumá a jinak hraje a interaguje. Mezi nimi bude cca 6h na odpočinek či spánek ve stylové herní lokaci, s možností poklidného hraní a rozvíjení verbálních či jinak fyzicky nenáročných dějových linií. Prostor na delší spánek (6+ hod) bude až po skončení hry. Více o předběžném harmonogramu akce najdete v sekci Prakticky.

Většina herního děje se odehraje v noci a za tmy. Počítejte s tím při plánování kostýmů, vybavení i postav samotných. Praktický přístup k vybavení a pravděpodobným situacím vám může významně zpříjemnit zážitek.

Hráčské skupiny budou ve hře 2 až 4, a budou blíže definovány dle zájmu přihlášených v průběhu března, stejně jako finální koncept příběhu a skupinových interakcí. Prvotní nástřel najdete v sekci Skupiny.

Po domluvě je možné použít postavy chystané na původní DA akci.

Oproti minulému plánu bude příběh upraven, rozprostřen a provázán natolik, že případný odpad hráčů hru ani dějové linie neohrozí - akce se odehraje s libovolným počtem hráčů. Z toho ovšem plyne požadavek, aby každá postava obstála sama za sebe, i bez napojení na ostatní hráče. Tedy nejprve koncipujeme plnohodnotnou postavu, až posléze příběhy propojíme a upravíme.

Příběhové linie

Na ochutnávku přidávám pár potenciálních linií z příběhové dílny, na které se můžete těšit nebo se k nim i cíleně hlásit:

Archonova důmyslnost

Bylinkářův ráj

Hosté

Kde mám flašku?

(Ne)splácení dluhů

Neviditelné okovy

Nevšední kaligrafie

Odkaz Krvavých

Osud Orlais

Spící v Tirashanu

Stopařka na ránu

Taková malebná vesnička